Direktlänk till inlägg 14 september 2012

NEJ MEN IPHONE!!!!! :(

Av elin lindberg - 14 september 2012 09:07

Min älskade iphone funkar inte som den ska om man säger så... jag skulle leka lite igår och hoppade ner för en sak, a vet inte vad de heter men iaf, jag hoppa och min tele flög lite högre än vad jag gjorde, och landade på marken och ja den ser inte ut att må så bra längre :( nästan så att jag lider för den, men seriöst den måste ha livsglädje efter som att den tyk kämpar för att fungera! älskar dig hihi


idag åker Jennifer till spanien! och jag är inte lite avis, för i jävla fucing sverige ska det regna hela veckan!  fan vad less jag blir!! hon kommer hem den 24! och jag ska vara hos Anki hela den veckan!

i dag ska jag troligtvis till stallet, är inte riktigt säker om jag ska rida efter som det är regna och kallt!


ikväll blir det nog att vara men Natanys och lira lite dator ;) (vi är inte datanördar nej nej)


om det inte blir något med natanya så kommer jag nog vara med Chanel!


jag har inge andra planer för idag, jag kan ju fundera hur det blir e ihelgen med hästar osv!


  ÄLSKAR DIG !   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin lindberg - 27 september 2012 16:05


vad är de som händer med världen?   jag har inte bloggat nå för att de har varit så mycket just nu, allt går upp och ner!   alla vet hur jobbigt de är att vara kär i en kille som inte bryr sig, jag har komit på att de kanske är dags att gå vi...

Av elin lindberg - 24 september 2012 10:35

igår va mina fina vänner med till stallet! och ja vi tog in donna och fixa sen red vi ! älskar er!   jag kan inte säga att de är dåligt att ha många vänner!   idag är det 3 dagar kvar tills donna får skor! de ska bli skönt för då kommer hon ...

Av elin lindberg - 21 september 2012 17:16

äntligen hemma efter en lång tid i stallet!   min underbara cykel är snodd1!! får damp nu får jag gå och de är drygt, men vad gör det när man har friska ben :) aja det gick super bra att rida idag hon var super fin, tog en sväng med emilia på ...

Av elin lindberg - 20 september 2012 09:28

  JAG ÄLSKAR DIG!       går fick jag världens bästa ridtur! men det kom lite regn men vad gör de? inget när man rider världens bästa häst! provade ett nytt bett och hon gick super bra, hon var lungn och gick ner på tygel hur bra som helst!...

Av elin lindberg - 19 september 2012 14:37

BLOGGEN!   idag ska jag till stallet så klart, det b.ir att rida sen åka hem och äta sen till stan om jag hinner och orkar. skolan går ju så där, är ju så sjukt dålig på engelska så ja jag har fått en bok från 4 ;) haha nästan så att jag skäms,...

Presentation


ELIN LINDBERG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards