Direktlänk till inlägg 17 september 2012

Måndag!

Av elin lindberg - 17 september 2012 09:23

igår var jag och firade min moster och fyler år idag egentligen! och jag, Chanel, Agnes och wille åkte fyrhjuling och min jacka är prikig! haha men kul var det! älskar när det böåser i håret och man blir skitg! haha bra att leva livet när man är ung! ;)

sen när jag kome hem fixade jag lite sen åkte jag och träffade emma! vi gick eller cyklade till robin och träffade kg coh robin och jack! jag fick en ny tele av kg! bäst asså efter som att min jävla IPhone är trasig :/ kommer att sakna den! men fick en htc nu och jag hioppas att det finns skydd till den så inte det händer samma som det hände med den andra :P


idag blir det att leta laddere till mobilen och sen ner till stan! :D vikk åka till pollen men vet inte om jag hinner det :p hah men det får man se, jag planerar saker men dom blir aldrig av :P haha


det kommer nog bli en bra dag efter som att jag ska träffa min älskade lilla emma! 



jag älskar dig sötnos! och det ska du veta du gör mig glad! och jag kommer alltid finnas vid din sida! klart vi tjefsar iblan men det blir bra efter ett tag! jag älskar dig verkligen! du är bäst!

vi skrattar och drygar med alla! och allt med robin som hände och att båda håller med om att det var lite fel :P men undra vad han skulle tycka samma om det var en kille som ville förstöra för oss om det skulle va kul, ja det vet man inte efter som att alla va fel de jag gjorde mot Emma k! hatar henne ja en pallar inte bråka....


du ska veta att du är värld hur mycket som helst bästa! <3    


ÄLSKAR DIG! <3

 

min bästa EMMA!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin lindberg - 27 september 2012 16:05


vad är de som händer med världen?   jag har inte bloggat nå för att de har varit så mycket just nu, allt går upp och ner!   alla vet hur jobbigt de är att vara kär i en kille som inte bryr sig, jag har komit på att de kanske är dags att gå vi...

Av elin lindberg - 24 september 2012 10:35

igår va mina fina vänner med till stallet! och ja vi tog in donna och fixa sen red vi ! älskar er!   jag kan inte säga att de är dåligt att ha många vänner!   idag är det 3 dagar kvar tills donna får skor! de ska bli skönt för då kommer hon ...

Av elin lindberg - 21 september 2012 17:16

äntligen hemma efter en lång tid i stallet!   min underbara cykel är snodd1!! får damp nu får jag gå och de är drygt, men vad gör det när man har friska ben :) aja det gick super bra att rida idag hon var super fin, tog en sväng med emilia på ...

Av elin lindberg - 20 september 2012 09:28

  JAG ÄLSKAR DIG!       går fick jag världens bästa ridtur! men det kom lite regn men vad gör de? inget när man rider världens bästa häst! provade ett nytt bett och hon gick super bra, hon var lungn och gick ner på tygel hur bra som helst!...

Av elin lindberg - 19 september 2012 14:37

BLOGGEN!   idag ska jag till stallet så klart, det b.ir att rida sen åka hem och äta sen till stan om jag hinner och orkar. skolan går ju så där, är ju så sjukt dålig på engelska så ja jag har fått en bok från 4 ;) haha nästan så att jag skäms,...

Presentation


ELIN LINDBERG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards